Vanilj Te Med Två Sockerbitar I :)

Ååh de regnar sönder :( jag blir ledsen va fan!

Idag har ja iaf vart med Igor en liten stund sen har ja inte gjort så mycke mer :) CHILLAT LIKSOM
Nu ska ja fixa litre i mitt rum och tända några ljus och fixa kläderna till i mån och sånt. Sen ska ja sooova ! hahah DU gillare ")

Å jag har tråkigt så ni får stå ut med de här, Läs om ni vill ^^


Namn: Olivia Garå
Vad drack du senast: te nu, för att bli varm (A)
Vad gjorde du igår kväll: Sov hos Snorren igor
Hur många hamstrar har du haft: Inga!
Vad ska du göra i kväll: ingenting, sova typ xD
Vad ska du göra i morgon: Skolan, sen träna och sola.

Vad har du i ditt fönster: En lampa, en liten klocka och ljus :)
Tycker du om att cykla: njaa jobbigt ju (A)
Vem sov du över hos senast: Igooor
Vem sov över hos dig senast: Igooor
vem pussade senast på dig: Igooor
Vad ska du göra nu: de här och fixa lite med kläder och sånt
Vad ska du göra sen: sova ;D
Vem träffade du sist: min bror kom in i mitt rum nakenprecis.. -.-
Vem skulle du vilja träffa nu: Mitt hjärte gull :)
Sjunger du i duschen: oftast :)
Vem ringde dig senast: Mamma
Vem ringde du senast: De va nog igor tror ja
Hur länge sov du inatt: typ från ett till 7 :)
När ska du gå och lägga dig ikväll: Ska försöka lägga mig tidigt :D
Vad gjorde du för tre timmar sen: Åkte tåg tror ja haha :)
Vad skulle du vilja göra nu: Soova (A)
Person du kan lita på till 100 %: den jag litar mest på är nog igor.
Har du badat i år?: Klart :D
Tidsfördriv?: datorn xD
Vad heter du just nu på msn just nu?: "     OliviaGarå,
Hur många syskon: 3
Känner du någon som heter likadant som dig?: haha nä, eller jo en katt
Morgontrött?:  ja som fan :$
När är du född?:  21 Mars 1993
Var bor du?:  STD
Nuvarande hårfärg?: Brunt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0