takin back my love

Ååh va ja stör mig på dig, Idiot, låt mig va..    :(
___


Såg på bio igår :) year 1 hette den.  Hade inte en aning om va den handlade om innan , men den va kul :D och söt haha .
Tack vännen för att du gjorde min dag så bra :$

I dag har jag för de mesta spelat Age of empires mot pappa (A'   Han ägde mig , inte kul nån stans =/
Får öva lite mer på de känner ja :) har typ aldrig spelat de innan haha!

Nu väntar jag på Grillad mat sen blir de antagligen fest på tjörn . skoj :) om nån vill hänga med mig då vill säga.. åh så tråkiga är ni.......

BARA FÖR ATT JAG HAR SÅ OTROLIGT SVÅRT ATT BESTÄMMA MIG , SÅ SKA JA BLI BRUN HÅRIG IGEN (A)

saknar håret  :(



baaajsÅmaaajs

Kommentarer
Postat av: frida apell

ååh ja måste se den filmen, verkar bäst ;)

btw, du ser ut att passa väldigt bra i brunt hår :*

2009-08-05 @ 15:32:51
Postat av: Olivia

taack :D ah filmen va bra haha! <3

2009-08-05 @ 20:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0