09Hpa

Gymnasiet va de nu ja :)

Så himla mycke skänare en högstadiet. Mycke bättre folk och allt , dvs mognare folk!  :P

Ganska segt att man inte fått sina skåp ännu , får gå runt med tung väska hela tiden   YEAH!

- Jag har kommit fram till att jag är tjock!     Ja måste värkligen börja röra på mig mer :$

- De finns en kille som jag älskar skit mycke :)  puss på dig

- Jag ska börja plugga (A)  får se hur länge ja kan klara de ..?

- Äta nyttigare .. ehm haha ja faktiskt! =)

- Ska börja spara pengarna ja får.

- ehm ,, kanske bli lite bättre på att skriva här ? JEHA!


Aja , ha de fint gott folk :)                 




                                                                      


Kommentarer
Postat av: världens bästa carro oja!

2009-08-26 @ 21:50:49
Postat av: världens bästa carro oja!

saknar dig snygging! :(

2009-08-26 @ 21:51:34
Postat av: sus

hahah aa du lycka till ;) men det är okej vi vi tkr om dig ändå :D

2009-08-28 @ 16:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0