Änna Lördag I Dag du :) fast nää. nu e de söndag. bra olivia du kan!:):)




Jag pratar:
En del ja! blyg runt nya människor men de släpper rätt fort
Jag tycker om: Choklad waaaaaa :D
Jag avskyr när folk: Försöker få uppmärksamheten av alla :O GAAAAAAAAAAAAH!
Min första vän heter: Frida från 2 år till 12 typ, då hon flytta
Kärlek är: kärlek.. helt enkelt. De är som en tröja, den kan va allt från underbar till hämsk och kan gå sönder, men kan även lagas :) :) smart jag e va.
När jag lagar mat: E JAG KUNG FAN! ehe.
Förra helgen: Hade jag jävligt kul! Minnes luckor här och där verkar de som, men kul som satan :D
Jag är rädd för: Spindlar , fy fansen :( 
Den värsta känslan är: När man vet/känner på sig att , fan detta kmr inte gå bra...
Den bästa känslan är: Kanske när de e bra :D ? hahaha  
Om jag var ett djur skulle jag vara: ah inte en spindel iaf :O typ en myra, dom verkar ha de mysigt :)
Jag kommer alltid att:  Vara coooool ..
I somras: hade jag det verry verry nice :D inte en susning om verry stavas så :D men kul va de!
Sist jag grät var: Tralalla , nu ska vi ha kul :D! 
När jag bakar så bakar jag: A Sexy Bitch va fan :O
Min mobiltelefon är: Så himla gullig asså SHIIIIT (AAA'
När jag vaknar på morgonen: E jag inte tillenglig (stavning?) haha..
Innan jag går och lägger mig: måste jag röka. naj naj ! ingen skit in i mina lungor inte. Jag lyssnar oftast på musik iaf :) 
Just nu tänker jag på att: Få bort min energiiiii :O Skulle haft igor här, han e bra botemedel :D ihiiiii
Bebisar är: Sånna där jobbiga men söta saker som SKRIKER ÄTER BAJSAR, SKRIKER ÄTER BAJSAR -.- 
Ikväll ska jag: Bara sitta här och dansa för mig själv och fortsätta lyssna på braaa musik ;O
Jag vill verkligen: vinna en mille eller två, ah hade ju inte vart fel iaf. Mn jag e ju en livs njutare, så ah . VA GLAD ;D



Heh heh hej då :D
 Jaaaaa :$ !

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej olivia! :)



Kul att du ville vara med i tävlingen men du glömde skriva din mejl! Gör gärna de i en annan kommentar så jag kan kontakta dej via mejl om du vunnit. :))



Pusspuss (y)



btw, väldigt fina egenskaper du har! :D

2009-12-27 @ 09:41:15
URL: http://angelicatjernstrom.blogg.se/
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

haha busig bild :D

Hur mår du? :)

2009-12-27 @ 09:44:49
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: linn

haha snyyygg bild! ;D

2009-12-27 @ 11:28:35
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/
Postat av: sabina

hahahaha vilken het bild xD

2009-12-27 @ 16:02:07
URL: http://kjellhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0