♥Julafton


Ah då va de ju den där julafton i dag då . Lite väl överskattad dag kan man tycka.. Men julklappar får fan tummen upp!

Har fått allt jag ville ha utom ett headsett. fast där fick jag pengar istället så jag kunde köpa de själv. Men om jag känner mig själv så kommer jag köpa kläder för dom istället -.-

Just nu känner jag att kan kan ta första bästa tåg/buss/bil till Stockholm , men ICKE olivia.. Du ska fira ännu en jul i mån med din far och dom . KUUUUUL >.< - nej.
Och desutom ha mini jul med min syster och dom på lördag me.
Så jävla mycke jul jul jul. Så himla kul e de inte :O


Ne nu har jag inget annat att få ur mig. ska fixa håret för skojskull.
TjingTjong♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hejsan! :))

Fin blogg du har! Allt bra med dej? :D



btw, var gärna md i min tävling på bloggen, där du kan vinna en hemlig julklapp som skickas till dig via posten! :))



Läs mer här; www.angelicatjernstrom.blogg.se



Ha de bra! Pusspuss /angelica

2009-12-26 @ 22:25:25
URL: http://angelicatjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0