...

Bakade pepparkakor och lussebullar i går med edward och Igor (; kul kul ! Och gott för den delen , finns typ inget godare en lussebullar. Idag har jag ingen aning om vad jag sla göra, borde nog läsa igenom nått kapitel på data kunskapen.. men okrar inte sånt där läsande :P
Ne nu ska jag fixa lite mat och sånt, är svin hungrig.
Sen ska jag nog skriva inköps lista och min egna önskelista.




..När jag såg de så fick jag en klump i hjärtat och en, va fan skriver du de för, tanke..
Visst jag kanske överdriver men vi har snackat om sånt här många gånger och ändå så fick jag se de två gånger idag, och du hade till och med skrivigt de när jag va i samma rum? Ja menar, du kan med att skriva de till andra, men fan inte till mig. Du vet att jag blir avundsjuk och ledsen lätt.. Så varför gör du sånt om du vet hur de kommer bli. Antar att du kommer säga , "ah men varför bli sur över något sånt, tycker du jag är en dålig person så va inte med mig då".. Klart som fan jag vill vara med dig, du vet att du betyder mest och de kan jag lova dig att de är så. Du vet va jag vill. Förlåt men jag vet inte varför jag tar upp detta nu, men de kändes bra. hejdå


Kommentarer
Postat av: sanna

hun :( <3 men lussekatter gillar vi :)

2009-12-09 @ 17:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0