Glitter å woho :D

Okej vi börjar med en dagens..

Humör: Ganska så bra du !
Gjort: Vaknade hos min lille pojk som äntligen är hemma, vart med han ett tag, lagat mat,kollat film och massa mer ;)
Planer: Just nu ska jag bara fixa mig lite sen sova :)
Ser på: Just nu ingenting, men såg just på en super bra tjej film :D The House Bunny
Lyssnar på: The red jumpsuit apparatus :)  braaa saker de där
Läser: Lite bloggar och sånt :)
Dricker: Massa te , kissar fan på mig snart :(
Äter: Godis som jag nyss snodde från min bror ihiii (A)
Kläder: leggings & linne och kofta
Bästa: min pojke, för han e så bra och så sneell ♥
Sämsta: Att västtrafiks hemsida fuckar så jag kan inte fixa busstider till i mån bitti :I
Önskar mig: En hel del pengar nu asså.. och, EN OPERATION INNAN SKOLAN! , hade inte vart fel..
Blogg/hemsida: Har inte hunnit kolla alla ännu :D men amanda e ju kul haha 
saknad: Saknar ingen :D ! höhöhö (A)



Ah de va ju bra.
Tipsar alltså om filmen , The house bunny & White Chicks. Båda va grymt bra och roliga :)

Morgon dagen kommer bli toppen !
Svarta nyårs klänningen e fixad och den lilla glittriga silvriga koftan också. Har även silvrigt glitter spray till håret (A) haha , va bara tvungen att köpa de, och drickan står där och bara väntar. Så nu är de bara raketerna som ska fixas i mån om jag har tur.

Ah ne nu får jag göra allt jag måste göra innan jag går och lägger mig , puss på skinkan.
.-Kommer nog bilder på fredag :)
 
 Ah nu fick min data damp och allt blev i fet stil, och de går inte att ändra på -.-
Och nej.. jag e inte dum som inte vet hur man gör! DEN DAMPAR MOT MIG BARA :(
så jag ska dampa tillbaka och stänga av den , hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0