hej?

För ett år sedan:
Vad hade du för hårfärg? - brunt
Hur lång var du? - 1.60 xD ?
Vem var du kär i? - Eric Otinder :)
Hade du någon pojk/flickvän? - jaa
Vad brukade du göra på fritiden? - vara med Eric, o kompisar,träna fotboll :)
Vilka umgicks du med? - masssa folk :)
Hur såg du ut? - ah du , går la inte att förklara xD
Var allt bättre då? - ah på sätt och vis /:  Jag va glad och lycklig
Skulle du vilja gå tillbaka dit?- ah
Har du förändrats? - aa dt har jag.


Nu:
Hur gammal är du? - 16
Vilken klass går du i? - börja 1;an ;D
Vad har du för hårfärg? ljus brunt typ
Hur lång är du? 1.66 Typ :)
Har du någon pojk/flickvän? - mh
Vad brukar du göra på fritiden? - chilla :P med folk
Vilka umgås du med? de e ett par stycken
Hur ser du ut? - brunt hår, blåa ögon , ehm ah haha :)


Vem:
Kramade du senast? Humlan faktiskt :)
Sov du hos senast? Igor =)
Är den finaste personen som finns? - Vet inte .. ja tycker folk ska börja visa sina fina sidor
Vill du vara med just nu? - Många :D
Ringde dig senast? Mamma
Skickade ett sms till dig senast?- Oscar
Skickade du ett sms till senast? mamma

Vad:
Drack du senast?- Loka :)
Köpte du senast? tuggummi och hårspray ; )
Gjorde du igår? jobbade, shoppade , va på bio
Ska du göra imorgon? Vet inte :)
Vill du göra just nu? - sova
Åt du senast? - Sallad...
Är närmast dig som är rosa? - mina naglar xD


KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu- mh
Du har sårat nån så de börjat gråta - ne inte gråta
Nån har sårat dig så du börjat gråta -  japp
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Ne /:
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - ah såklart.. -.-


ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - mh.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - hela tiden ..
Jag har smygit ut utan lov -  massor
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - ohja
Jag har en hemlighet som ingen vet - Har för många
Jag har fuskat i ett spel - vem har inte :$
Jag har struntat i ett prov - för många ggr :p


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0