Skola snart ju :O

Tja tja.. :)

dålig uppdatering känner ja xD sug!
Har vart på öland och de va la kul i början men segt som fan på slutet :P
kom hem på tisdag kväll.

Sen på onsdag kollade ja på p93 match med Carro HannaK Diana och Emelie :)
De va kul, synd bara att dom suger balle och förlorade xD haha
sen blev de donken , PAJ såklart :)  sen på kvällen drog jag, Igor, Tommie, emelie och hanna till diana och kollade film och sånt. Drog hem i piss regn med tommie och igor, Blää finns inget värre en regn -.-


Sen i går Torsdagen , så va jag och badade på Sundahallen med Emelie Diana Igor Tommie och Viking :)
som vanligt bastade vi med våran kära honung på de nyrakade bena hahah =)  Tog otroligt lång tid på oss såklart, så killarna stack till tommie så länge. Sen senare på kvällen stack jag Diana och emelie till tommie , där Igor och Edvin va :) trippel par eller va säger man haha :) skoj va de iaf.  Sen sov ja gott med min kkkkkk kompis :)


HEj då ! :)
      Yeah (H)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0