Gott och Blandat

Tjena tjena .  Sitter och kollar igenom lite bilder som jag har på datan . Massa kul faktiskt ;)
I dag har jag tränat och gått en promenad med musik i öronen. Underbart :D 
De blir verkligen mörkt fort nu ! kändes som om de redan va svart när vi kom ut ur skolan vid 20 över 3..

I mån blir de antagligen en olivia dag. dvs, jag tänker bara på mig själv :) 
Ska ta en go ansikts mask
Smörja in mig i nån  go doftande kräm, eller varför inte brun utan sol.
Peela ansiktet
Och göra hår inpackning :)

Sen ska jag också räkna en massa matte, ligger efter en hel del nu när jag vart borta i en vecka.

Har kollat runt bland resor med både mamma och pappas familj. De gillas. 
Antagligen ska vi till Kanarieöna eller ngt där i närheten på sportlovet med mamma och dom.
Sen kan de även bli ngt av, Thailand, Egypten eller grekland i sommar med pappa och dom. Grekland passar inte riktigt in haha men de är så otroligt mysit där :D

Ne nu ska jag gå och sminka av mig och borsta tänderna. 
Kram banan♥



 
Cypern i sommras, Katrin och bror


 Vi hittade våra chokladbit
bergavde min bror :):)
haha ahdu .. Hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0