Jag är MODIG :O

SEXTEST FÖR MODIGA!

Är du oskuld? - Naj naj :)
Har du haft sex med någon av samma kön? - näe sånt gillar ja inte
När hade du sex senast? - igår? (a)
Vem hade du sex med senast? - Min banan (: <3
Haft sex på offentlig toalett? - hahah oj
Haft sex i duschen? - ne faktiskt inte :O

Kollat porrfilm? - Arå , senast igår ;) dock aldrig ensam 
Haft sex i snön? - nääee xD
Haft trekant? - nope ;p
När blev du av med din oskuld? - Lite innan förra sommaren =)
Haft gruppsex? - nope :P
Haft sex på öppen plats? - Tieep ;)
Drömt sexdrömmar? - Har jag nog  :D
Blivit påkommen när du haft sex? - Halvt haha
Haft sex i en bil? - Nepp :D
Slickat någon? - ingen tjej ne haha
Hur många har du haft sex med? - 4 :P
Haft sex i någon annans säng? - ahaha jaa självklart ;D
Ångrat att du haft sex med någon? - njääe, inte ågnrat men hade klarat mig utan xD
Haft sex på stranden? - Jao ;)
Vem tog din oskuld? - Eric höhö
Har du tagit nåns oskuld? -Ah två :P
Har/haft kk? - haha jao
Haft sex med någon annans flick /pojkvän? - nej, :S
Tänkt på någon annan när du haft sex? - Lite ;) haha
Haft sex i någons förälders säng? - Nepp :D
Haft sex i sjö/hav/pool? - neee :O de vill ja kan ja lova
Haft sex med någon kompis bror / syster? - nope, (:
Somnat under sex? - haha nej ? :O
Haft sex när det är andra i rummet? - aaaaah xD hahah
Varit med någon som är äldre än dig? - jaah :P
Varit med någon som är yngre än dig? - Ah de me :) fast ett år yngre då.









Shalalla . Gbg nu  , hej dåre 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0