haha aha! (A)

heeej .


- Vet ni hur man räddar en neger från att drunkna?
- Näääe.. ?
- haha bra :D




- Va e de som blinkar rosa  ett mörkt rum ?
- vet inte..?
- En neger som runkar :D



-Vad får neger barnen i julklapp?
-vet inte?
- Din cykel :D


Vad är det för skillnad mellan en katastrof och en olycka?

- En olycka är när en båt med negrar sjunker.

- En katastrof är när negrarna kan simma.




En blondin ropade på sin pojkvän:
- Kan du komma och hjälpa mig med ett pussel, jag kommer inte på hur jag skall börja.
Pojkvännen svarade:
- Vad skall pusslet bli?
Blondinen svarade:
- Enligt bilden på kartongen skall det bli en tiger.
Hon visar honom pusslet, utspritt över bordet.
Han studerar pusslet och tittar en stund på kartongen och vänder sig mot henne.
- För det första, vi kommer aldrig att kunna sätta ihop det här till en tiger, för det andra så tycker jag att vi skall lägga tillbaka alla Kelloggs Frosties i kartongen. HAHA





Kommentarer
Postat av: Mollan mus

HAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA OMG JAG DÖR HAHAHAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-10-15 @ 22:03:42
URL: http://bluechip.blogg.se/
Postat av: sanna

hahahaha fan va bra :D

2009-10-16 @ 12:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0