Kiss & Bajs

Skadat mitt knä , bajs bajs bajs..

De hände på slutet av träningen i dag. Vi skulle precis börja spela match och mitt ben bara vek sig :S
Så min knä skål på vänster benet och ledbandet som håller i den , åker ur led. Så medans jag vrider mig mot höger sidan så vrider mitt knä sig mot vänster sidan, så de knäcks typ xD

Kunde inte röra benet, så fick bäras ut till bilen och blev körd hem. Sen när ja kom hem så ringde mamma till larmcentralen och dom ville att vi skulle komma in så fort som möjligt.

Så vi åkte in till akuten och va där klockan 11.. Dom röntkade och klämde på mitt knä, AJ säger ja bara ! :O

och nu sitter jag här, kom precis hem (:

. Ska gå på kryckor de första dagarna
. Ska ha en åt sittande ful strump sak på knät
. Och får inte träna eller anstränga mig på två veckor  :O   omg !


Nu ska jag sova :)
och som tur e så har vi sov morgon i mån till halv 12 :D jeha!


Ah puss på rumpen !

 Vi bildar konst på engelskan! ")
 
Ah ja tycker våran tvål tomte blev väldigt vacker må ja säga!

Kommentarer
Postat av: sanna

hahahha vrf blir jag inte förvånad, ni två oxå ;D

bajs på dom två veckorna asså :( <3

2009-10-13 @ 21:32:44
Postat av: diana

haha malin ser ut som en kines:D härligt!

2009-10-14 @ 17:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0