Söndag , lilla söndag..

I går spelade jag match i Bua , haha kul namn, och de gick bra tyckte jag :D fast det jobbiga va att dom gjore tre mål de första två minutrarna HAHA . då blev vi ledsna , men sen kom vi ikapp så de stog 4-4 sen , men i sista minutern så gjorde dom såklart ett mål ;( 

Så matchen blev alltså 5-4 till Bua , Ryen fick extrem muskel bristning och linnea bröt handleden så dom åkte till sjukhuset dirr.

De va en kul match iaf :D


___

Sen på kvällen stack ja ut med lite folk , vi hade kuligt och läskigt på samma gång, de du !

Sen va jag hos börje och åt godis och kollade på Torkel i knipa - den roligaste filmen som finns :)

Sen blev de moppe hem  och sova.


___

Jobbade i morse, Fick fin besök av malin o ett tag :)  Sen letade vi upp kakor och saft , de va gott!
Jag älskar mitt jobb :D

___

Åt nyss en hel pizza :D gott va de!

__



Åh va ja babblar =D

Nu ska jag hitta på ngt kul , Ha ett ba liv!


hahaha slutet! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0