Bajs apan pratar på

Såhär säger ett Facebook quiz om mig och min kära:

You think you hate each other. And he does act like it. But the truth is you mean everything to him. One day he plans to grab you and kiss you non-stop so be perparid :D


Och så här är vi som är födda i Mars :

Positives: Intelligent, kind, caring, loving, sweet, thoughtful, romantic, confident, friendly.

Negative: Narrow-minded- unable to see others' views, can't always see those who need to have someone to stick up for them, argumentative, rude.

________________



Yeees då har ännu en dag gått, och min föfärliga huvudvärk e typ borta snart :D och febern också .
De e bara min hals som dampar loss en aning haha :) 

Jag ska dra mig till skolan i mån hade ja tänkt iaf.


Usch!

Jag läste på en blogg i morse om ett te som skulle vara bra för halsen. Va bra tänkte ja då :)
Och de bestod av två vitlöks klyftor och lite citron i varmt vatten.
De smakade förfärligt och har ännu inte funkat ngt alls. suck...

Sen har min lärare Lasse sagt att man ska gurgla varmt vatten med salt i.
Så jag testade de precis, och ah..
-för de 1a, de hjälpte inte
 för de 2a, de va precis som att spy upp en kallsup från havet ? (smaka likadant iaf)
 och för de 3e, man brände sönder tungan :(

- inte kul -.-


________

Och efter som jag inte har ngt att göra just nu så tänkte ja göra detta
som är så otroligt mycke roligare!  

Käft..





Har varit medvetslös: Nepp :)

Tackat nej till sex: ja ,fast de har ju dock slutat med sex ändå xD

Hånglat med nån riktig ful: nej nej :D haha

Hånglat med fler än 50 pers: neei neei

Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: hehe jao

Gjort något riktigt dumt: ah tänka sig /:

Gjort något du verkligen ångrar: Ja..

Varit nykter på nyårsafton: klart :)

Åkt ambulans: Nepp :D

Gjort något olagligt: yes (;

Blivit polisanmäld: nepp :D grym!

Druckit: Adå :)

Vilka kläder sover du i: en t-shirt klart :) eller bara i underkläder

Vad hatar du: Vet inte om jag direkt hatar nått, men  spindlar e blä  :(

Varit kär: Som fasiken

Har du varit kär i någon som du inte haft chans på: nej (:

Är du singel nu: Nopp snopp :)

Vill du gifta dig: Nej usch vad slöseri...

Vill du ha barn: Japp :) 1 barn räcker för mig

Senaste personen som: 

Sov i din säng: Lokets käraste igor

Såg dig gråta: igor..

Fick dig att gråta: igor och en dum flicka :(

Du delade en dricka med: Igor :D

Du gick på bio med: de va längesen , men de va med malin :D

Skällde på dig: Mamma (A) hihi , hade massa talrikar och glas i mitt rum höhö

Du smsa: Ville pille :)

Du ringde: syster Emelie garå :)

Ringde dig: Mammii

Du kramade: Susanna =)

Du pussade: Min darling

Som du sov hos: Min darling ofc (:

 De senaste 24 timmarna har du?

 Haft sex: nope

Festat: Nej

Gråtit: Nej

Kramat någon: neje :D  

Köpt något: Nepp haha

Saknat någon: njeee :)

Sjungit:  Ne , ja kan inte prata änns :O

Har du: 

Digitalkamera: Yes

Telefon på rummet: nej, förutom min mobil..

 Egen dator: Jadå

Könssjukdom: inte vad jag vet :O nej då !

 Husdjur: Nej fy fan :)

Bra kompisar: Jadå.. :)

Receptbelagda mediciner: Nepp tror icke de ;)

 Har haft sex på en offentlig plats: haha ah då  ;D

 

Oj vad skoj jag har :D

Tjuhu! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0