Har sådär lagom tråkigt

 

Jag har insett att min senaste kyss var helt underbar

Jag lyssnar just nu på : Keri Hilson-Knock you down

Jag pratar bara med dom ja bryr mig om

Jag tycker om glass

Min första riktiga kyss var i sexan med kasper haha

Jag avskyr när folk inte kan hålla käft, och när man ljuger

Jag gillar igor (a'

När jag vaknar på morgonen är jag inte pigg för fem öre.. :(

Jag kommer alltid minnas alla roliga saker ja gjort med folk .

Sist jag grät va i onsdags, de va hemskt

Min mobiltelefon är bredvid mig :D och väntar på sms

Kärleken är underbar men lite knepig ibland

Innan jag går och lägger mig tänker jag alltid på en speciell person :)

Just nu tänker jag bara på att jag e tjock -.-

Bebisar är sånna små skrikiga saker , men ja vill ha en :D

Ikväll ska jag bara ta de lugnt , kanske göra ett skol arbete.. så ja inte ligger efter

Imorgon ska jag iaf till skolan, sov morgon till 10.10 och slutar 1

just nu ska jag ta bort sminket , sen göra en ansiktsmask.


Hej dåå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0