Orka ;)

Ärs , ja forstod mig inte på de där med att ha en bild som header.. :(
De blev bara konstigt och helt knasigt ;) 
- Så om ngn snäll person, som fattar sånt bättre en mig , kan hjälpa mig så hade de vart gulligt =)


Jag har kommit på att de himla nice att vara hemma från skolan.

man får äta de man känner för
man kan sova så mycke man vill
spela data så mycke man vill
lyssna på massa hög musik utan att ngn ska störa sig på de
man kan se ut hur som hellst utan att skämmas ihjäl :)

bara bra saker asså , toppen toppen.




Och så vill ja tippsa er om att prenumera! :)  bara att klicka på RRS saken på bloggen, asså den lilla gul/oranga saken som oftast finns under Arkiv, och sen kommer de upp en sida , så trycker du bara på prenumera :) 
Så lägger den sig under Feedsfavoriter. Och då ser man när den har blivigt uppdaterad :)

lätt som en plätt


                                                   

Kommentarer
Postat av: Jonteistheshiet (på bdb)

Behöver du hjälp med bloggen äre bara du säger till! :)

2009-09-04 @ 21:15:14
Postat av: Svar

Bussigt mannen :D

2009-09-04 @ 21:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0