Sover, helgen, innebandy, godnatt

Hejsan svejsan !

Har inte så mycket att säga , Typ ah hej jag e trött hela tiden ..?
Sover 24/7 och blir ändå trött av minsta lilla fis grej  hahah.

Långa dag i skolan i mån , Bajs :( får köpa energi piller eller ngt i den stilen, för att kunna överleva.

Och ja vet en som e Shopping sugen!  ring mig och ja e dirr i gbg liksom.

Helgen  har vart helt okej , vissterligen sjuk i fredags , så jag sov så klart hela dagen =)
Sen har ja vart med älsklings igor och sov där. Sen hade han match på söndagen så då skildes vi åt, och ja va sedan med Pontus,Adam,Susanna,Sandra,Diana,HannaW,Edvin och jonte :)  de va kuligt!

Och lilla jag ska försöka ge mig in på att börja i innebandy. För kondition är något jag tappat bort för ett halvår sedan -.-  och innebandy e kul, så ah GOOD LUCK

Nu ska jag sova kan ja lova . För enligt min kropp så borde ja gjort de för en timme sen ..
För nu börjar ja få sån där "trötthets energi" ? inte bra...


Godnatt folket.

 
-mitt hår blir bara ljusare och ljusare skit snabt :s
-inte kul att färga de hela tiden........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0