Godnatt! ♥

Lene Marlin

Fm static


Seriöst , ja ber er , lyssna på deras låtar!
Sjukt bra tycker ja iaf :)


Min dag har bara vart bra ! allt har vart underbart tack och lov , inte alla dagar som e så bra ;)
Msn verkar inte vara helt 100 okej? alla loggar in och ut helatiden , och ja kan typ inte skriva. de står att de inte gick att leverara , hela fucking tiden , så ah sängen here I come :D

Träningen gick fint ! hade inte rört mig sen ah , århundraden tillbaka , så ja va glad att ja överlevde :D
Match nästa vecka. Jeha. Är peppad som fan :)

Men nu ska ja sova och så =)

-Jag älskar dig otroligt mycke pojken min, går inte att beskriva 


             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0