Hejsvejs lingon fejs ?

Shit mina be är som spagetti! har vandrat över en mil i dag med skolan  :O ..
Först fick ja träningsvärk sen i måndags, sen träna ja i går och fick ännu mer träningsvärk, och nu så gick jag as långt i skogen och har ännu ondare ! Jävlar.

Ah vi började 9 och slutade halv 11 iaf :P Gottéde!
Nu har ja duschat och smörjt in mig :) ska åka till Igor sen. Tar med datorn för ja ska döda han på cs hade ja tänkt. hihi..

Men nu ska ja ta mig nåra mackor, te och klä på mig :D

hittade lite kuliga bilder




Kommentarer
Postat av: ryen

jag har också världens träningsverk, as jobbigt :o

2009-09-18 @ 17:27:59
URL: http://ryeen.blogg.se/
Postat av: sus

hahah klena barn ofta man får träningsverk liksom (A)och jag tkr att innebandyn ska få vara med på nästa inlägg :D jag har tråkigt -_- ses sen gum <3

2009-09-21 @ 16:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0