Soft dag! :)

hejsan hoppsan!
Har haft en väldigt go dag idag också :)
Började med sov morgon till halv 10, sen vajag och Emelie med i fokus gruppen och satt och diskuterade bra och dåliga saker om våran skola (tog upp massa dåliga saker,så nu hoppas vi på ändring!) , sen stack vi till torget direkt efter de där alla andra i klassen va, vi gjorde en undersökning om Gina typ (skol arbete) och vi tog en fika på EH i de underbara vädret! Riktigt mys. Sen blev de dags att göra ett prov i skolan och de gick bra faktikst (tack mamma för att du tvingade mig att plugga hihi) .

Därefter stack jag och Igor och tränade skiten ur oss haha!!

Och nu sitter jag här i min säng, in smörjd och mysig ;) ..
Blir lite glass nu tror jag , typ as gott?! Eller va säger ni... Ne just de jag, ni vet inte hur man kommenterar, eller? -.-

Ah hej då på er och pill i rumpan :D


Kommentarer
Postat av: Carro c:

Vill oxå ha glass, ge mig :(

händer i helgen btw? :)

2010-04-22 @ 20:52:42
Postat av: Ollie :D

Hihih , de är sån goo glss med massa olika choklad saker och sås (A) Imån blir de fest, hänga med? :)

sen på lördag blir de stan och sen kolla på Dead By April on the fucking liseberg ;) sen kanskse ngt på kvällen om de finns tid över haha!

2010-04-22 @ 21:21:32
URL: http://enrosakrokodil.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha okej :d men vi kan ju se imorgon, kan ju höra av mig :) äre ba dead by april som ska spela eller äre ngra mer? :d

2010-04-22 @ 21:31:11
Postat av: Ollie :D

tror bra de är dom som spelar :) Hade vart kul om du hängde me :D

2010-04-22 @ 21:40:25
URL: http://enrosakrokodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0