SOOOOL ! =D

UNDERBART väder!
Klockan 11 väckte älskling mig och 10 min senare va de altanen som gällde :)
Frukost och stekning tills nu. 
Nån färg? jo då, de tar sig :D Solade dock bara ryggen men ränderna är redan på plats :)

Vid fem tiden befinner jag mig på sif gården och kollar på killarnas match med underbaringar. Och imån bär de av till Göteborg och sen partaj på kvällen.

Ska faktiskt bläddra lite i mateboken nu, har gjort max 10 tal och har prov på måndag :P AS SVÅRT!

Sen blir de att leta upp ngt sommrit och fint för varma kläder har jag fått nog av nu, Puss


Kommentarer
Postat av: Sandra!

Åh sakna sommaren sjukt men nu e de bara att steka iaf!

2010-04-18 @ 10:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0