oooo wopi do :)

Vaknade med ett väldigt bonkande huvud, en hals som sved och en trött olivia : Inget bra föremål att ta med till skolan!
Så det blev sängen några timmar till och sedan en go frukost, som tur va så hade jag sälskap av min mor och broder under dagen. Tog lite c-vitaminer och drog till torp och shoppade, Inget shoppande när man är sjuk kanske ni säger då.. Men joho då, det funkar så bra så :)
Fick med mig en hel del hem, tror jag tar kort på det i mån om ni nu vill?? Har inte direkt ngt kommunikation med er känner jag haha! men aja what ever, jag gör som jag vill.
Imån blir det bara en lektion och sedan träna. Gott e de :)
sieg heil
sieg heil♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0