Åh nu blev jag arg :(

Skrev ett inlägg , sen råkade jag stänga ner sidan och de sparades självkart inte :(

kuk sug.


Aja , då tar vi en sån där frågestunds grej, för de e ju såå kul. JEEEHA ! ")

Humör? : Heelt okej :) lite sur just nu bara som sagt haha

Gjot idag? : Vaknade hos Igor och så , har gjort lite allt möjligt. Både frusigt och varit väldigt varm. Aha.. xD

Göra nu? : spela sims3 hade jag tänkt :)

Äter, dricker? : En stoor kopp med te, två nyttiga och otroligt goa knäckebröd och nötter :)

Klädsel? : Just nu har jag tights och t-shirt från Gina, en mjukis tröja och min mössa ofc :)

Sämsta i dag? : Att de är fittigt kallt ute :( tassarna och näsan blir ju svin kalla..

Bästa i dag? : Vet inte , allt har ju vart bra liksom :)


Yes de va d de.. Nu ska jag fixa lite påfyllning i te koppen och sen sätta mig ner och leva mig in i sims världen .

Känns bara som om jag har växt ifrån de där med sims å så :( De som va så kul .
Får ta och ändra på de :D

Puss å kram Skumbanan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0