OOOOOOOjj .. :P brist på annat , ohja

Om 2009

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort? - Ja många saker ;) !
Höll du några av dina nyårslöften? - HAHA näääe fy va dålig ja e på sånt..
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - näe fast ah . ne
Dog någon som stog dig nära? -
ah :/
Vilka länder besökte du? - Thailand och cypern
Är det något du har saknat under 2009 som du vill ha 2010? -
Mer sommarvärme asolut och mognare personer!
Vilka dagar kommer du alltid att minnas? - haha ooj , de e mycke asså :D ! men specillt våran ettårs dag
Vad var din första framgång? -va menas? :$ hahah
.
Största misstaget? - ödsla energi till nån som inte bryr sig och inte ger ngt tillbaka..
Har du varit sjuk eller skadat dig? - Ja, vred knät ur led :P ..
Bästa köpet? -Jackan ! :D fast ah, jag fick den då.
 
Vad spenderade du mest pengar på? - godis och kläder :D
Gjorde någonting dig riktigt glad? - Ja de klart. Kan inte nämna ngt just nu, men jag har ju vart riktigt glad ibland
Vilka låtar kommer alltid att påminna om 2009? - Shake it- Metro station !! absolut

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Gladare tror jag :S
Vad önskar du att du gjort mer? - pluggat trór jag haha . Fail :( 
Vad önskar du att du gjort mindre? - hmm , typ latat mig. Skulle ha vart mer aktiv och äta mer :$
Hur tillbringade du julen? - Hemma med familjen :)
Blev du kär i år? -
Ah har vart otroligt kär i samma person hela året
Favortiprogram på TV? - har inte kollat på tv nått typ :S
Bästa film du såg? - HAHA OOOJ , många! :D
Största musikaliska upptäckten? - Techno forever.. thats it
Något du önskade dig & fick på din födelsedag? -
Kommer knapt ihåg va jag fick haha! men en canada goose jacka iaf.
Något du önskde dig & inte fick? - näe brukar få de jag önskar :P
Vad gjorde du på din födelsedag? - Sov med igor, sen släkt kalas sen Mys med igor igen :) 
 
Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre? - Roligare folk typ :D inget fel på dom jag har nära, men skulle kunnat va bättre. :P
Hur skulle du beskriva din stil? - Blandad, soft och jävligt bra. HAHA
Vad fick dig att må bra? -
Min familj, vänner, pojkvän å så.. framförallt igor..
Vilken kändis var du mest sugen på? - Min sims gubbe (Y)



GRATTIS EMELIE ! 17 år , weeeee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0