Det va..

Ett tag sen nu ja :) Klart man inte orkar skriva massa när det är toppen väder ute. Som ni fattar själva så har jag inte vart ensam speciellt mycke, utan har vart lite här och där. Toppen!
Nu i veckan blir det inget skrivande heller antar jag. Ska inte va hemma mer än imån så ah :)
Så om ni är intresserade så får ni veta vad veckan bjuder på :

Måndag : Göra vad som helst. Packa en del antagligen och fixa saker. Gymma med Igor också, kanske bada.
Tisdag: Åker till Strömstad med girlzen ganska tidigt. Hel dag där med andra ord. Mysis.
Onsdag: Åker till en camping i Åsa med girlzen igen. parti parti.
Torsdag: kommer hem från Åsa vid 3 tiden typ, packar och fixar mig snabbt efter det. Sen flyger jag och Igor till Stockholm :)
Fredag: Stockholm
Lördag: Stockholm
Söndag: Stockholm
Måndag: Kommer hem. Sen jobba.

Yes där har ni det. Har mobilen med mig så bara att slå en pling. Bilder kommer komma en massa troligtvis!

Nu ska jag äta lite sen dra ut med Diana Carro och Sandra. Jogga till Hawaii och bada sen jogga hem igen.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0