Blandad info tiiep

Shosan trosan!
Just nu sitter jag inne på golvet i mitt rum? med en kupévärmare brevid mig haha! om ni nu vet va de är.. Glömde liksom stänga fönstret i morse så mitt rum va en aning kallt hehe.

På en ledig dag som denna så har jag hunnit med att vakna med bebis och sen latat mig framför tv:n och kollat på Happy feet ;D så mysig e de.
Va på torget en sväng med min kära syster Emelie :) köpte en söt sak .
 Gina 149:-

Jobbat en sväng med Katrin, pengarna rullar tillbaka liksom , gött för mig (Y)

Satte mig en sväng på HM:s hemsida och kolla lite på sommarkläder där också men hitta inget mer en badkläder.

 Denna fick de bli :)
Grymt ful bild dom lyckades ta då? Sitter mycke snyggare på iaf! ser ut som en jävla tant åsna :S

  
Ville haft dessa två men den fanns såklart inte kvar... -.-

Blir så lack när storlekarna inte finns kvar :(

xoxo Ollie♥

Kommentarer
Postat av: DiddliGuZz

modellerna är inte direkt dom bästa ;)

men ellos har snygga badkläder (y)

2010-03-29 @ 22:56:40
URL: http://dianaleon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0