Calling out

Oj, inte skrivigt nått vättigt på ett tag nu känner jag. Har inte haft ork/tid känner jag. Kul att ni fortfarande kikar in :) Skulle inte skada med kommentarer asså. haha

Själv sitter ajg här i de mörka rummet med massa tända ljus, i mitt nya "sexiga" nattlinne haha =)
Ska strax göra min yoga och sömn problems övningar . Fungerar jätte bra, men lite svårt :O kan ju inte påstå att jag är vig direkt ;)
Och sömn saken gör så att kroppen endast behöver 6 timmars sömn, alltså man vaknar helt utvilad efter sex timmar . As nice.

Helgen blir bra iaf. :)
Flickorna i mån och på lördag blir de fest, och sen på söndag blir de släkt kalas ;) shoho

Jag tror minnsan att de regnar ute :D lite iaf, och de är väl bra tror jag. Har hört att snön försvinner då hihi.

Ha de bra allesammans och sov gott =)

 Kärlek till suddiga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0