Duktig som jag är :)

Nu ska jag iväg till sjukgymnasten om en stund för återbesök , segt :) 
Sen har jag tvingat mig själv till att dra till sportlife, ensam (läskigt). Ska gå lite på crosstrainer saken och sola om jag får en bra tid. Sen blir de kanske vidare till Igorre.

Har även fått besök av älskade syster i dag, fick tillbaka lånade kläder och drack te och tjöta haha.

- När jag blir stor ska jag absolut inte ha hem telefon. Så fucking jobbigt och springa runt och leta efter telefonen och dels gå upp ur den sköna sängen :O och sen bli piss off när man missar samtalet precis eller att de inte är ngn som svarar utan lägger på när man väl hittat telefonen.. :( åååh.
Vill dom ngt så får dom väl ringa till mobilen?

aja, w/e nu ska jag fixa mig lite :) pussissaarararar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0