Ledig imån :)

Och nu va helgen nästan helt avklarad! :(
Har hunnit med en hel del ändå.
Hade kalas hos mamma, De va kul och så :D sen sov jag hos igor, åkte buss ut till han och jäklar va dimmit de va :O oooaaa..! och jag drömde att igor hade sitt huvud över mig när jag sov och spottade i mitt ansikte. Men de va de visst inte, utan de läckte in vatten från hans tak :( hahaha
Sen hade jag släkt kalas här hos pappa på lördagen haha. Och sov sen ja hos Igor igen ^^, får inte nog av varandra :D haha ahaaa. Och i dag har ja kollat på hans match och sen skulle vi kolla på bio med min lillebror men då va han tvungen att åka med på en match till ..... -.-
Så vi stack själva :D och den va hur bra som hälst :D as mysig och spännande. Rekomenderas om du har barn sinnet kvar :)
ne nu orkar jag inte skriva av mig mer, ska fixa mitt rum lite sen kmr Igor hit =) va sägs om tända ljus?

Pyss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0