Om fredag =)

Tjena alla monster diggare ;)
Tycker de är mycke lättare att skriva upp saker här till er, en att skriva en massa sms haha :D

Anyway, Jag fyller år på söndag ju, men tänkte fira de lite med er söta flickor på fredag. Sen ska vi ha en lokal fest nån gång framöver med lite mer folk.

Så hemma hos min mamma vid sex tiden på fredag, skulle de kunna gå bra tro? :)
Så äter vi go tårta, kanske en sån på bild (A) gillare! Sen förfestar vi lite och kanske drar nån annan stans om de finns ngt kul :)

Säg gärna va ni tycker om förslaget och om ni kan eller inte :)

Puss



Gäller för,
Sandra
Susanna
Hanna w
Hanna K
Carro
Emelie
Diana




Kommentarer
Postat av: Diana :)

det låter som en super idé :)

2010-03-15 @ 17:04:10
URL: http://dianaleon.blogg.se/
Postat av: Carro c:

Jodå, de låter mysigt :)

Hör av mig på onsdag, pooss

2010-03-15 @ 17:05:45
Postat av: The one and only Sandra Lucia

Jag å sus kan inte, frisbee tunering i Jönköping så e ej hemma: :(

2010-03-15 @ 19:55:27
Postat av: igor

tok :)

2010-03-18 @ 17:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0