Tisdag 2 Mars =)

19 dagar kvar tills jag är 17 år ;) Bara ett år kvar tills jag är 18 då ju :O känns lite bra asså.
Idag bestämde jag mig för att stanna hemma från skolan, är helt slut och min mage krånglar.. Ah så fick de bli

Igår bokade pappa tydligen en resa till Kroatien i två veckor. Olivia=Glad :)
Känns bra för då har man ngt att se fram emot, den är nån dag innan skol avslutningen, så missar ju avslutnings fest osv ;) men jag överlever nog haha..
Och de är bara en månad kvar till nästa lov. (Y)

Ärs, enklare att göra såhär.. : 

♥ Snart 17 år.
♥ Hemma i dag , nice.
♥ Två veckor i Kroatien i slutet av skolan.
♥ En månad kvar till lov igen.
♥ SOL ute!
♥ Ut och ta lite bilder nu
♥ Rolig helg väntar
♥ Köpt mer kläder hihi
♥ En fitt sida på internet drog 70kr från min mobil, kul?


Hejdå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0