13 Mars

Dagen började med att min mobil va två centimeter från att bli överkörd av bussen haha. Aj aj aj.
Åkte in till Göteborg och kolla runt lite.
På tåget dit kom vi bland massa roligt folk som skulle på frölunda match :D
Sen blev vi fotograferade för Loreal Paris. (Y)   
Missade bussen hem med en minut, så köpte vi macka, så missade vi tåget med knappt en minut också xD åååh. haha sen kom vi hem med en buss tillslut. Tog en bild på solned gången :D fast då satt vi i en rullande buss så kvallen är inte så bra :O 
Sen skulle vi egentlige till malin, men de blev inte så av olika anledningar :)
Så jag sov med min lilla fis Igor istället.

Nu luktar de mat här :O och bara så ni vet så typ sprängs mitt huvud snart..
yeah yeah, anyway. Nu sk jag skriva en novell åt min pojkvän . haha snäll jag är va 





 

Diana, du e bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0