Strålande!

Självklart så har inte smärtan försvunnit ännu -.- morri. Och febern vill heller inte försvinna haha. gaaad.
Men solen sken när jag vaknade som tur va! Så jag solade en timma och tryckte sedan i mig lite soppa ;)
Vägde mig förut och ah.. ni vill inte ens veta mer xD
Är sjukt sugen på mat :O skull kunna göra vad som för att få äta typ pizza och hamburgare och såt gott :( Till och med skol maten är saknad och då är man hungrig hahaha!

Stack till Igor förut vid 5 tiden och självlart är hans blåsor borta :( fusk.. Så han lässka sönder mig när han åt.
Sen va vi även ute på promenad ett tag, tog en fin bild men den ligger på mobilen och de orkar jag inte fixa nu sörru.


Kommentarer
Postat av: Igor

Vadå läska sönder du åt ju bröd! *-) xP

mmmmmmm fin sol :) fin berg, finfinfin

2010-05-18 @ 23:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0