Dare I take the chance? is it worth it?

I don't know what to do with my life anymore.. Allt jag vill ska hända blir bara fel. Jag vet knappt vad jag vill längre, jag tror bara jag vill att allt blir som förr.. Det var vi två och det mesta var underbart, vi hade varandra en centimeter ifrån varandra. Vi visste precis hur vi ville ha det och vi gjorde precis vad vi ville.
Men sen fick vi problem och började söka efter nått nytt och spännande. jag vet inte varför vi gjorde det men jag antar att det var en pussel bit i vårat förhållande som fattades. Och nu vill vi få det lika perfekt igen men jag är rädd att det aldrig kommer bli så bra igen.. Rädd för att göra misstag. Rädd för att det inte kommer bli seriöst igen. Rädd för att bli lämnad ensam igen.
Jag vill att det ska funka!
Men det kanske är meningen att vi inte ska vara tillsammans igen, men vad vet jag.
Men en sak har jag klart för mig, You were my life for two years.
Det var du som fick mig gråta, skratta, le, hata, älska och mycket mer. En person som dig vill jag inte förlora. jag vill ha dig precis som jag hade dig. Men vågar jag ta den chansen?
Jag är förvirrad och vågar inte svara på det ännu. Jag behöver tid att smälta det som varit och bygga upp mitt hjärta igen.
Jag klarar inte av att se dig med någon annan, det krossar den del av mitt hjärta som vi lyckats bygga upp.
Jag vill att du ska veta att jag älskar dig och vill att detta ska funka, men jag behöver vila lite just nu.
I don't know what to do with my life anymore.. Allt jag vill ska hända blir bara fel.
Jag vet knappt vad jag vill längre, jag tror bara jag vill att allt blir som förr..
Det var vi två och det mesta var underbart, vi hade varandra en centimeter ifrån varandra.
Vi visste precis hur vi ville ha det och vi gjorde precis vad vi ville.
Men sen fick vi problem och började söka efter nått nytt och spännande. Jag vet inte varför vi gjorde det men jag antar att det var en pussel bit i vårat förhållande som fattades. Och nu vill vi få det lika perfekt igen men jag är rädd att det aldrig kommer bli så bra igen.. Rädd för att göra misstag. Rädd för att samma sak händer igen. Rädd för att bli lämnad ensam igen.
Jag vill att det ska funka!
Men det kanske är meningen att vi inte ska vara tillsammans igen, men vad vet jag.
Men en sak har jag klart för mig, You were my life for two years.
Det var du som fick mig gråta, skratta, le, hata, älska och mycket mer. En person som dig vill jag inte förlora.
Jag vill ha dig precis som jag hade dig. Men vågar jag ta den chansen?
Jag är förvirrad och vågar inte svara på det ännu. Jag behöver tid att smälta det som varit och bygga upp mitt hjärta igen.
Jag klarar inte av att se dig med någon annan, det krossar den del av mitt hjärta som vi lyckats bygga upp.
Jag vill att du ska veta att jag älskar dig och vill att detta ska funka, men jag behöver vila lite just nu.
Frågan är, vågar du ta chansen? Är du redo att satsa på oss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0