Vi är oslagbara, men inte jag.

Kommer jag någonsin kunna tro på kärleken igen..
Förösker att kontrollera min smärta, försöker att vara glad,
men det känns i mitt hjärta och inget blir bra.
Jag tänker hela tiden på drömmen om oss två,
vi åker till ett land där ingen kan se på.
Ville se dig i ögonen och hålla i din hand,
känna dina armar, och smeka ditt hår,
kanske svårt att ta åt sig, men jag hoppas du förstår.
Jag skulle göra allt för dig, för att få dig må bra,
för att få se dig att le, skratta och vara glad.
Att ha din kropp emot min, i en underbar kram,
betyder mer än du anar..
Ifall det hade blivit du och jag skulle ja hålla om dig, och aldrig släppa mitt tag.
Skulle behandla dig som pojken du förtjänar att vara.
Det är dags att lämna plats åt någon annan som gillar dig,
den andra flickan som betyder mycket mer än mig..
Dags att gå vidare, jag är ju ganska ung,
men glöm inte bort att du är bara min kung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0