Onsdag

Ja då va det lill lördag igen, gud va tiden går fort! Jisses..
Blev en kvart sen till jobbet idag vilket va lite pinsamt faktiskt men vi försovde oss till halv 10 och det va faktiskt väldigt duktigt av mig att redan vara nere på torget kvart över 10. Ja menar, i vanliga fall brukar jag minst ta en timma på mig på morgonen me nu tog det knapt en halv timma! Guld stjärna till mig, och tack till maggan som väckte oss haha..

Har vart hos farmor tills nu så det blev ingen träning idag men min kropp hade nog inte pallat de om jag får va ärlig.

Oj ett riktigt babbel inlägg, men så fick det blir för jag gör vafan jag vill på denna bloggen, gööött.
Nu blir det mat, Tjingeling sim ring! ♥
 
Gamla tider men ack så goa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0