ajm sikkkk

Vaknade upp och kände mig dålig, langade ett sms till morsan och Helen på jobbet att jag valde att stanna hemma. Gött och väl behövt, har väldigt ont i huvudet och känner mig illamående.
Åkte till std med Iggis och gick hem. Klippte hans hår idag haha. Blev bra men oj va nerverna va igång, va rädd att han skulle spanka min röv i 10 år om det blev fel men han va så nöjd så !
Sitter just nu och apar mig framför camen, kom just på att mitten bilden ser ganska kul ut. Liknar en hund. Skriver en "vill ha lista" till mamma höhö. Dock står det mest olika saker man kan äta på den men ska det smaka så ska det!
Oj vilket långt och tråkligt "dagboks inlägg" detta blev.
Ikväll blir det film maraton, har precis laddat ner 4 nya filmer, blir kanoners, TJING TJONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0