nu tar vi och glömmer allt gammalt!

Det blev en himla bra nyår med trevligt folk! Jag va väldigt stressad i början , "tänk om planet blir försenat och jag missar 12 slaget" osv . Med det löste sig och jag hamnade på en go förfest med underbart folk som jag saknat till 1000! Sen gick vi vidare till festen som slutade lite väl tidigt men det gjorde inte så mycket faktiskt, vi drog tillbaka till John och släppte loss :D Har faktiskt inte en ända bild, får väl se om det dyker upp nån bild på facebook men tror inte nån hade kamera med sig ;)
Sen gick vi hem vid 4/5 tiden och sov med min efterlängtade älsklings Igor♥
Hade en mysig dag dagen efter och ja det räcker väl med detta babblet om mina dagar hit och dit, en del saker har man ju inte lust att säga inför vem som helst :)
Vaknade hos han idag iaf, i ett svin kallt hus tog vi en dusch i ljummet vatten som sedan blev väldigt kall (och nej det va inte speciellt skönt haha) fick ju krypit ner och värmt oss tillslut iaf, tur man har en bra pojk.
Min kära vän Emelie blev 18 år idag så kom hem från henne precis. Vi gav henne lite presenter och hade gott snack haha ;) Blir raj raj nästa helg för henne .
Nu har jag typ skriv kramp och kom på att jag babblat en hel del och inte ens fått med helften av vad jag gjort egentligen haha.. Aja hoppas ni får ett fint år osv (ja ni kan ju det där..)
Tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0