Hej hej bloggen :)



Dagen har vart helt okej, skolan började 10 , och då va de film och sånt , den drog vi till
Dai loon och käkade.
Mysigt.

Sen gick vi vidare till torget och kollade runt, Har hittat mycke snygga saker som ja ska köpa i mån :)
Mamma måste vara med vettu ;) palla betala själv liksom haha..
De va bla, en jeans skjorta på U&me , jeans och massa tröjor på gina , och en "jacka" på MQ .

Jag är väldigt trött idag och har ont i huvudet.. :(
Fick typ en timmes sömn i natt /:

men så ska de inte vara i natt ! Ska inte tänka ett dugg på de mer.

Tack susanna, du är bäst!

De va nog allt från mig just nu känner ja , jag ska ta mig nån panodil och ta en tuppplur med musik i mina öron nu.
Och sist men inte minst , Sverige matchen ska man se på

Puss hej :)



 
En knasig dag, en knasig bild


                                                              

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint halsband,

jag älskar dig, även allt skit som har hänt.

2009-09-09 @ 18:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0