Träning, grillkväll och dåligt minne (Y)

Är trött som ett dött as, men skriver ett inlägg ändå (-:

Kul att man glömmer bort vilken dag de är nu när de är lov, kollade precis och blev väldigt förvånad när jag insåg att de redan va torsdag.. Har gått väldigt fort tycker jag =) Imån taggar jag inför gym träning, de va ett tagsen nu känner jag. Sen blir de antagligen ngt kul med gänget på kvällen, kärlek.
Igår drog vi ner till nösnäs efter träningen och grillade :) Med gott folk, robins röst och gitarr kunde kvällen inte bli bättre! Har några bilder men har inte orken till att hämta kameran, så de får komma me på ngt annat inlägg ;)
Är som sagt väldigt trött och somnar snart.. Och de blir inte bättre när jag påminner mig själv om att jag ska möta min dunktiga pojkvänn som slutar sin träning om en timma -.- Sukk!

Får väl göra ngt som piggar upp en, tex sätta på musik och skutta runt ;) Kanske smörja in mig och sånt också.

See u (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0