Tisdag 2/2

Bad day, men ändå inte.

I går va de som sagt en skoldag på 55 min , jeha!
Va med igor sen och stack vi upp till mamma och käka tackos och tårta (cheese cake) de är ingen ostkaka om du nu tror de, de är som glass typ.
Sen på kvällen när jag skulle heem till mig så kom inte de himla tåget.. va försenat en timma -.- Suck.
Och när jag väl skulle ut till tåget så åkte de precis ... Lucky me .
Fick sova hos igor då såklart, sen vaknade vi inte på morgonen haha så de blev en mys dag istället för skola.

Och de behövdes verkligen :O ! Är fan sjuk..

Just nu pratar jag med en snäll vän i telefon :)

Sen har dagen gått upp och ner mm.

Sen ska jag köpa Sport life kort i mån antagligen. Iaf gå dit och fixa de med mamma :P

Och nu har jag inget kul att berätta .



HEEEEEEJdå


Sen kanske de blir bajs kurator och läkar besäk å skit, men de vet ni inget om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0