Onsdag

Kollade igenom min blogg och insåg att jag har väldigt lite känslor med.. Har funderat lite på de och kom fram till att jag är en mäniska som tänker väldigt mycket och har oerhört mycket känslor men visar det oftast inte. Därimot skrev jag oerhört mycke dagbok när jag var liten, har minst 10 dagböcker fullproppade med texter. Jag visade det aldrig för någon och berättade aldrig riktigt hur jag kände. Jag lägger aldrig ner tid på någon som jag inte får nåt tilbaka av. Jag läser väldigt lätt av andra, ser hur dom igentligen mår och hur dom tänker.. Men säger inget.
Vissa folk klarar jag inte av, där sätter jag en gräns imellan direkt. Går du över gränsen är du typ död. Jag har stort ordföråd och skulle gärna skälla ut och slåss med många som gjort illa mitt hjärta. Men så lång går jag inte. Jag stannar i sängen och lyssnar på musik, för sån är jag. En trött tjej som hällre lyssnar på låtar med "mina problem i" än att gå runt och försöka vara glad. Jag kommer knapt ihåg va jag skrivigt just nu för jag bara kör. Hoppas ingen läser detta och tänker att jag är stenungsunds största emo som ligger hemma och lyssnar på depp musik.. Isfl har ni mycket att lära.
Är jag ledsen eller sårad så gråter jag.
Är jag glad och känner mig bra så visar jag det genom ett leende.
Är jag deprimerad så går jag och lägger mig.
Men nu ska jag göra nått helt annat nämligen spela sims.
Det är en person som betyder, snart bevisar ringarna våran evighet♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0