Onsdag, 5 augusti

Ååh Solen är framme och hela sverige jublar.
vaknade en aning sent i dag igen (a)  Två... hehe    men ja gillar att sova ! så de e värt de.
Ja fick solat i nån timme iaf och de va otroligt varmt :)

Sen blev de torget med min underbara Carro. där träffade vi suss och emelie och sedan även Sandra som precis hade jobbat klart.
köpte var sin tröja. sen tjockade vi oss lite och träffade max och hans kompis (emil?) ah nått iaf :) Sen hade vi lite mys vid vattnet.

I mån blir de stranden iaf :) STEKA!  sen kanske de blir fest och en natt i uddevalla (a) om vi fixar lägenheten att sova i då :P

aja nu ska ja äta och sätta på en bra film :)

Puss hej lever pastej! ♥

 Kärlek!

Kommentarer
Postat av: SasTassenSåklart :D

aja Olivia hitta en fest utan mig :O Btw jag vill meee sola å bli bruuuuun men neh jag jobbar usch å fy för de å pöss på söta olivia å carro<33

2009-08-05 @ 23:18:05
Postat av: Ollie =)

Haha inte säkert att ja ska me :) Vi ska bli negrar sörru =D puss på söta dig Tassen <3

2009-08-05 @ 23:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0