äter , du då?

I used to think happy endings were only in the books I read but
you made me feel alive when I was almost dead



Tralala :D

* Jag vill till Ullared , NU

* Jag vill fortfarande ha en katt

* Men vi kanske ska köpa hund

* Börje är busig

* Min syster skickade in ansökan om renovering av vårt hus till ett tv pogram precis ? höh

* Jag har ätit en massa bananer i dag

* Just nu lyssnar jag på - Happy ending-MIKA  . av nån konstig anledning

* Min kropp är brunare nu

* Jag är glad

* Ska baka jul saker i mån med Igor♥

* Jag har en gran i mitt rum

* Två korta lektioner i mån , yeah

* Nice hos Malin på lördag



HEJ DÅ :D
 This is how it feels.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fin blogg!

2009-12-23 @ 22:52:24
URL: http://rebeckathunborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0