Tjosan trosan

Känner mig helt full bokad . nu vet ja hur de känns Sandra ;) haha .
Helgen e full smäckad om de blir som bestämt. Och i mån ska ja iväg och fika med Lill Johan ( du kmr alltid få heta så haha ) sen bir de la en solning antar jag .
Har blivigt beroende av de :O inte okej, de kostar ju ..

nu sitter jag med bästis, och ska snart ner och träna innebandyn (: btw, min bästis är kär i min mamma :O haha. min bästis är bäst på ge massage bara så ni vet, känn er avundsjuka, jag är hans enda gratis kund ni andra får betala om ni vill ha hans massage (: fast han säger att första gången är gratis för alla ;) fråga mig om ni vill ha hans massage:D hihi ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men han är fan sjuk ^o)

kär i alla, :P

2009-10-08 @ 15:23:30
Postat av: Ollie =)

hahaha , typ så jao ;)

2009-10-08 @ 18:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0