Sjukt sjuk..

Att fejka sitt leende ibland kan faktiskt göra en glad haha :)

Så, e du depp nån gång , så sätt på en gullig låt och sjung med, gör massa glada gubbar på msn och skicka till folk och forstätt skriva glatt med dom sen .
De hjälper faktiskt mot mina depp perioder ;)


-....


Ah , nu har igor lyckats övertala mig att inte bara äta massa socker när jag e sjuk .. Utan att käka nyttigt ;D 
Yeah! Tog sin lilla tid att fatta, men nu sitter jag här med gröt och en kopp te med bara två socker bitar i (a)
(lite socker kan nog vara bra iaf) .

Tror jag har lite feber kvar.. -Somnade med feber termometern i sängen , och nu så e den putts väck , Bra olivia!

men min sjuklighet börjar sjunka lite smått iaf, halsen krånglar en massa och huvudet sprängs i bitar hela tiden, tänk hur de känns... :P 
men tror att febern e borta snart :))


Ja kan erkäna att hela min dag har spenderats vid datan och toan för att kissa ut alla mängder te haha..

.__.


Jag ska nu försöka ta mig en tupplur, får se hur de går.. är inte trött alls :D



♥ see u later alligator :)

Kommentarer
Postat av: ryen

bli friiiiisk och kom till skolan och träningarna! <3

2009-10-01 @ 20:35:05
URL: http://ryeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0