Yeah Yeah Yeah ! :)


Och här har man kul , ja ..



Feeett Nice skol dag!
Vi börjar nu kvart i 12 på måndagar och slutar typ 3 :)
Yeha!
Har nyss kommit hem från träningen , De va la kul! Fast vi spelade med damerna( mindre kul ) . Och nu sitter ja här så gott i fotöljen , Har ätit men ännu inte duschat :$
Jag oooorkar inte röra mig mer!

Och jag börjar nog bli lite sjuk trots allt :D vet inte varför, men de är ngt ja har längtat efter ! Att kunna sova ut en dag eller två, och äta massa glass och bara lata sig och tänka på sig själv :D underbart!

Ne nu får de bli duschen! vare sig ja orkar eller inte. -.-

He he hej då !



Kommentarer
Postat av: sus

se där ja, innebandyn haha :D kanske inte mest lyckade träningen men (A) om du tänker bli sjuk smitta mig oxå, lediga dagar lät inte helt fel asså ^^ kyss :D

2009-09-22 @ 15:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0