Nyår.

Ah visst hade vi kul. De klart.
Men dessa jävla ungdomar som tror att de är helt okej att komma in oinbjuden på en fest och sen dra där ifrån och lyckats plocka på sig en himla massa saker!

De va många som blev av med sina saker. Tex, mobil, pengar, busskort, väskor mm.

Själv blev jag av med hela min väska! som innehöll alla mina smink grejer, som är värt flera tusen kronor. Min plånbok med alla bank kort, present kort på 500, solkort på 500, pengar löst på 200, byxor, halsduk, vantar mm..

Så jävla idiotiskt!

Förstår mig inte på vissa asså. fy fan. Här tror man att man kan lita på folk som man ändå känner lite. Men nej nej då är de nåra av dom som tar ens saker!

Har iaf polisanmält detta och spärrat bankomat kortet.. Men är så jävla arg.

Bilder ligger på facebook nu. men kan slänga in nåra här me :)
 jao
hanna jag och sandra Navid ;)
Igor och Tommie :D
 Jag och hanna ;)
 Hanna och han va han nu hette xD
 Igor :D
 
Bara jag som tycker de är goare att andas in röken, än att röka? :$

jag och freddy :D
 folk
 De fick bli en puss bild som avslutning av bloggandet, på bella pontus och pernilla .

Ha ett bra år !

Kommentarer
Postat av: natta

Fin blogg!

2010-01-02 @ 18:29:14
URL: http://newfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0