Underbart

Shit vilken underbar vecka! Allt är bara nice och jag e super glad.
Nästan inga lektioner (hade knapt 30 min idag), ledig imån och det betyder massa mys med folk ikväll/natt och imån bär det av till uddevalla en stund på dagen, helgen kommer bli superduper!
Överlyckligt på nått sätt.. Går liksom inte att beskriva haha.

Just nu ska jag gå in i mitt nystädade och jul mysiga rum och packa lite saker.
Ska iväg och sola och träna med Emelie sedan och sen köper vi nog nått gott och plockar upp Carro, drar vidare till Emelie för 100% mys. Sen imån åker vi till Uddevalla efter frukosten osv. Shoppar loss och hoppas på att jag kommer hem med nått party plagg!
Kanske skriver nått hos henne sedan men nu måste jag dra mig och fixa lite stuffs som sagt.

Shing shong! :)


Inte direkt bästa bilden men helt klart bästa tjejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0